יום שישי, 18 במאי 2012

מלכודת העכשיו

מלכודת העכשיו

רוב האנשים מעדיפים ליהנות עכשיו ולהתעסק עם המחיר רק אחר-כך, כמו שנאמר: "אכול ושתה כי מחר נמות". הכלכלנים קוראים לזה "מלכודת העכשיו".
מחקר מראה שאם נבקש מאנשים לקנות מזון לשבוע הקרוב – 74% מהם יבחרו בפירות; אבל אם יתבקשו לקנות מזון להיום – 70% מהם יבחרו בשוקולד.
מעניין – שוקולד היום, פירות להמשך  השבוע.
אנשי השיווק והמכירות יודעים זאת, ולכן הם מחביאים את ה"כאב" ודוחים אותו לתקופה מסוימת (היזכרו בכל מיני דילים שערכתן עם חברות הסלולאר או השיווק הרשתי).

עצה טובה כדי להימנע מהמלכודת הזו היא לדמיין את "עצמי העתידי". דמייני כיצד את, העתידית, תראי את ההחלטה הזו. אם האני העתידי שלך לא יאהב את ההחלטה של האני העכשווי – הימנעי מזה.

אין תגובות:

פרסום תגובה